Hotel New York heropent de Achtertuin (het borrelterras), maar dan in een nieuw jasje. Samen met Aperol Spritz is er hard gewerkt om van het extra terras van Hotel New York iets speciaals te maken. Aperol Spritz heeft het terras op de Kop van Zuid uitgekozen als flagship van de stad Rotterdam.
Aperol Spritz heeft het borrelterras van Hotel New York voorzien van hun meest kenmerkende ingrediënt; de sinaasappel. Sinaasappelbomen, sinaasappelschijven en een grote lounge bank zijn geplaatst en de containerbar heeft een metamorfose ondergaan. Kevin de Mutsert, F&B Manager Hotel New York: “Aperol Spritz staat symbool voor een relaxte zomer en dat past ontzettend goed bij onze Achtertuin. Je hebt fantastisch uitzicht vanaf het terras en je kunt er genieten van een heerlijke zomerse borrel.”
Michelle Verhoeven, brand manager Aperol Spritz: Together we joy, dat is niet voor niks onze slogan. In deze tijd is samenwerken erg belangrijk, we laten dan ook graag de zon schijnen op het zomerse terras van Hotel New York.
Winactie
Gasten kunnen hun zomerse Aperol Spritz foto op het terras van Hotel New York op Instagram zetten met de #HNYAperolAchtertuin. Wekelijks worden de mooiste foto’s beloond met een leuke prijs.
De Achtertuin van Hotel New York is elke dag, bij mooi weer, vanaf 14.00 uur geopend.